CMT – 48 îmbină două maşini într-o singură carcasă. Standul din partea stângă, CMT – 48, VSR folosit pentru echilibrarea la turaţie înaltă a ansamblurilor centrale ale turbosuflantelor maşinilor de pasageri. Unitatea din partea dreaptă, CMT – 48 tr este folosită pentru echilibrarea ansamblurilor centrale turbosuflantelor camioanelor şi furgonetelor. De asemenea, este posibilă verificarea ansamblurilor centrale pentru scurgeri de ulei.
Această soluţie, CMT – 48 VSR Twin, vă permite să echilibraţi ansamblurile centrale ale turbosuflantelor maşinilor de pasageri, furgonetelor şi camioanelor folosind o singură maşină.
Maşina este folosită în a doua etapă a procesului de recondiţionare a turbosuflantei pentru verficarea existenței unor fenomene dinamice nedorite ale rotorului la viteze nominale ale turbinei.
Echilibrarea într-o gamă completă de rotații prelungește durata de viață a turbosuflantelor și elimină efectul nedorit de șuierat.
Accelerarea ansamblului central se face cu ajutorul aerului comprimat. Astfel rotorul poate atinge viteze de până la 280.000 rpm. Procesul de măsurare durează aproximativ 4 secunde.
Viteza maximă de echilibrare a standului VSR | 280 000 rpm |
Viteza maximă de echilibrare a standului de viteză medie | 40 000 rpm |
Dezechilibrul rezidual minim realizabil | 0.01 gmm |
Greutatea maşinii | 350 kg |
Dimensiunile maşinii | 1450 (L) x 1000 (l) x 1600 (H) mm |
Diametrul conductei de aer care se conectează la mașină | 1 ţol |
Presiunea aerului comprimat | 6 bar |
Capacitatea rezervorului de aer | 0,5 – 1 m3 |